2011. július 5., kedd

Mi történt az elmúlt hónapban...

Egy régi barátnémmal találkoztam jártomban-keltemben, és érdeklődött: rég nem írtam a blogra, mi a helyzet?

Tehát:

Az elmúlt egy hónapban nem sok minden történt, a férjem Alma lányommal Svájcba utazott, kettecskén maradtunk a kisebbik kisasszonnyal. Ezért csak olyasmit tudtam csinálni, amit Emese jelenlétében is lehet.

- Megróbáltam helyrepofozni a kertet. Ahol az ácsok lepakolták a faanyagot a kamionról, ott teljesen kipusztult alatta minden. Felástam, beszórtam fűmaggal. A locsolásról szerencsére a természet sokszor gondoskodott helyettem.

- A telken volt még egy-két kupac fahulladék, ezeket összeszedtem, a kert egy kevésbé forgalmas sarkába halmoztam - a tüzelőtároló már teljesen tele van, oda már egy fogpiszkáló sem férne...

- A kupacok alatt is fel kellett takarítani a kertet, sőt az egész kertet jó néhányszor átgereblyéztem, hogy a megbúvó cserépdarabok, apró faszilánkok eltűnjenek. Még néhányszor ezt a műveletet meg kell ismételnem, mire jó szívvel kiengedhetem a gyerekeket a kertbe mezítláb is...

- Apu készített egy nagy ipari mágnesből, és egy seprűnyélből egy "célszerszámot" a kóbor elhulott szögek összegyűjtésére - ezzel is körbejártam párszor a kertet, remélem az összes szöget sikerült eltávolítani.

- Az emeletet kisepertem, felporszívóztam. Emese azóta nagyon szívesen játszik ott fenn! Az egész favasutat ki lehet rakni a szép nagy üres szobában!

- Apu segítségével felpakoltuk a maradék lambériákat a tetőzugba.

- A gardróbszekrényeket lemértük, megterveztük a belső beosztást, én pedig a szekrények belsejét elkezdtem kifesteni színtelen lazúrral. Ezt még nem fejeztem be, ma sorra kerül az utolsó gardrób is, és remélem a belső függőleges osztást is lekenem, hogy be lehessen építeni.

Hát kábé ennyi. Nem sok, de ha a Zuram hazajön, akkor látványosabb dolgok is következnek: lenti spájz ablakcsere, fenti fürdő-wc csövezése, betonozása, kályhák bekötőcsövének cseréje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése